Totalt antall sidevisninger

onsdag 2. februar 2011

Skoleflink!?

Min 2 onsdag på rad har jeg nå sitti igjen på skola i et par timer og fått hjelp av Tov med matta! Ikke værst til å være meg. Men går man på påbygg, så går man på påbygg!! Har også fått spist litt kake, siden min kjære mor har bursdag i dag :) Hurra!

Nå er jeg så heldig at jeg skal begynne på Soga om Gunnlaug Ormstunge. Uflaks for meg at jeg ikke har begynt føøør. Meeen lurt å ha noe å glede seg til!! næt.

Slenger med en video, syns den var litt kul! :)

1 kommentar:

  1. Gunnlaug is the man. (Ja, og det er en mann, og det er det viktig å være klar over. Og Helga er ei dame.) Den er ei av de mest interessant islendigesogene. Personlig har jeg mest sans for holmgangscenen i Norge, der Gunnlaug hogger foten av Ravn. Går Quentin Tarantino en høg gang. Jeg elsker bruken av understatement i språket.
    P.S: Jeg likte måten du har brukt bildet på i headeren.

    SvarSlett